Koronavirus, jako zbytečně nafouknutá bublina
Koronavirus způsobuje paniku po celém Světě a lidé jsou čím dál více ve stresu z jeho šíření. Ve skutečnosti se jedná pouze o vir, který je podobný chřipce, která má však ve skutečnosti mnohem více mrtvým a nakažených než samotný Koronavirus.
Náchylnost nemoci koronavirus podle věku
Každý občan, ať už z České republiky nebo jakéhokoliv jiného státu by si měl uvědomit, že vir je sice přenosný na jiné lidi, ale pro mnoho z nás je pouze minimálním nebezpečím a to i v případě nakažení. Samozřejmostí je, být proti této nákaze obezřetný, proto bychom měli více dbát na svojí hygienu a vyhýbat se státům, kde je virus rozšířený. Viz. níže si ukážeme, jaká je úmrtnost lidí v určité věkové skupině.
Věk | Procentuální šance na úmrtí |
80 + | 14,8 % |
70 – 79 | 8 % |
60 – 69 | 3,6 % |
50 – 59 | 1,3 % |
40 – 49 | 0,4 % |
10 – 39 | 0,2 % |
0 – 9 | 0 % |
Když se na porovnání úmrtnosti ve věkové kategorii podíváme, jde zkrátka o běžnou virózu, která postihuje slabou imunitu starších lidí. Ve směs by se dalo říct, že vir si vybírá slabé jedince a proto jde spíše po starší generaci. Úmrtnost lidí do 39 let je skoro nulová, proto by se hodně lidí z nám mělo zamyslet nad svým až chaotickým chováním. Ve směs se sice jedná o virus, který se rychle šíří, ale není na tom tolik pravdy, co média zmiňují a zbytečně nafukují. Ve skutečnosti se pak tento vir rozplyne, jak pára nad hrncem, coby „ptačí chřipka“.
Zásobování se na aspokalypsu
Nebudeme si mazat med kolem huby a na rovinu si řekneme, že v posledních dnech se obchody načisto vyčistili od trvanlivého zboží. Lidé se zásobují potravinami, vlhčenými ubrousky, toaletním papírem a dalšími věci, jak kdyby začínala válka nebo apokalypsa. Ve skutečnosti si však budete moci jít nakoupit i za další měsíc a to zatím bez omezení, proto lidi nevyšilujte a žijme dál klidné životy. Vir se do ČR ještě nedostal, tak není důvod k předčasné panice a zásobování se na rok dopředu.

Další zdroje
- Víme, co je důležité pro generaci Z: Vytvořte úspěšnou PPC kampaňJedním z předpokladů úspěšné marketingové strategie je, že znáte svoje cílové publikum. Zatímco ještě nedávno tvořila majoritu kupní síly generace X a mileniálové, nyní na scénu přichází generace Z. Poznejte, jak tato generace přemýšlí, jaké má hodnoty, a hlavně jak vytvořit PPC strategii, která ji zaujme.
- Jak udržet velkoformátovou tiskárnu v perfektním stavu? Tipy pro maximální životnostProvozujete tiskové centrum nebo máte na starosti firemní tiskárnu? Pak víte, že když chvíli nefunguje, je to ztráta času i peněz. Proto vám představíme osvědčené postupy, díky kterým prodloužíte životnost své velkoformátové tiskárny a vyhnete se výpadkům. Přečtěte si našeho průvodce – od pravidelné údržby přes správné nastavení až po servis tiskárny.
- Magnet na lednici: Nenápadný svědek našich životůKdyž se řekne „magnet na lednici“, většina z nás si představí drobný suvenýr z dovolené, humornou hlášku nebo seznam nákupů přichycený na chladničce. Tento nenápadný předmět ale může být mnohem víc než jen dekorací. Odráží náš životní styl, vzpomínky i organizační schopnosti. Ačkoliv jej mnohdy přehlížíme, tvoří součást našich každodenních rituálů.
- Osobitý rituál: Proč si pořídit hrnek s fotkou?Každé ráno začíná stejně – zvuk budíku, krátké protahování, možná rychlý pohled na mobil a pak… káva nebo čaj. Ranní rituály jsou pro mnoho lidí posvátné, a právě oblíbený hrnek hraje v tomto každodenním scénáři hlavní roli. Ale co kdyby měl váš hrnek ještě větší význam? Co kdyby byl nejen praktickým doplňkem, ale také nositelem vzpomínek, emocí a osobního příběhu? Přesně to nabízí hrnek s fotkou – nenápadný, a přesto výjimečný předmět, který dokáže proměnit obyčejný moment v něco mnohem hlubšího.
Pingback:Na Prýglu přibudou grilovací místa v přírodě - Fabala